Grattis älskling!

Massa, massa, MASSA grattis älskling till epa-körkortet! Jag är så stolt över dig! Du är verkligen värd det här. Så mycket du har jobbat och slitit för att körkortet ska bli ditt. Nu äntligen har du det!

Jag älskar dig hjärtat mitt! Obeskrivligt mycket. Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för dig. Jag finns här alltid för dig, när som helst på dygnet. Du är alltid välkommen hit, dörren är alltid öppen för dig. Vad som än händer finns jag här. Jag lovar att jag alltid kommer att stötta dig och finnas här för dig. Du betyder så himla mycket för mig, jag bryr mig verkligen om dig. Du kan prata om allt med mig. Allt. Du behöver inte vara rädd för att öppna dig! Du kan alltid ringa/smsa om du skulle behöva prata, eller bara komma hit. Jag finns här för dig, anytime. Jag älskar dig så himla, himla mycket! Jag vill verkligen inte mista mig. Utan dig saknas en del av mitt hjärta. Du gör mig hel. Du gör mig lycklig. Samtidigt som du gör mig så ledsen, arg, besviken. Jag hoppas verkligen att allt kommer bli bra nu, att du håller det du har lovat. För jag vill inte släppa taget om dig.

Puss på dig älskling och massa grattis till dig! ♥

Kommentarer
Postat av: maja

han ska man spotta på mohahaha (skrattar elakt)vårt Fysik arbete äger >:D

2009-05-20 @ 22:58:47
URL: http://skumdum.webblogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Kärlek är verkligen att ge och ta och viktigast av allt kanske kunna förlåta också? Hoppas att du får en härlig dag, kram!

2009-05-21 @ 11:13:56
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Alexandra

GRATTIS GUMMAN :D<3333333333

2009-05-21 @ 11:14:29
Postat av: ♥ P a t r i c i a ♥

Alexandra: Det är inte mig du ska gratta, det är Jim :) Men han tackar säkert, hihi! Puss på dig gullis <3

2009-05-21 @ 13:26:26
URL: http://loverescueme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0