:'(

jag tackar för att jag har mina underbara vänner just nu, som alltid ställer upp för mig! jag älskar er. inatt tog det slut mellan mig och min pojkvän. eller ja, min f.d pojkvän ska jag väl säga. 23:47 tog det slut, via ett sms.

jag har gråtit konstant efter det. får knappt någon luft. ser knappt vad jag skriver. orkar inte bry mig, vill inte bry mig. jag skiter i vilket. jag skiter i allt. finns ingen mening med nånting. han säger till mig att sova och att allt blir bätte imorgon. hur fan ska jag kunna sova? det är det sista jag tänker på att göra just nu. och hur skulle det kunna bli bättre imorgon?

han vill att vi ska fortsätta vara vänner. jag vill också det. men jag vet inte om jag klarar det, för jag älskar honom fortfarande. allt skulle bara vara så fel.

maja, om du läser detta: jag hör av mig imorgon om jag orkar åka och shoppa som vi planerade! jag kan inte lova nånting, för just nu mår jag piss. vilket jag vet att du förstår. tack alla för att ni finns här för mig! det är guld värt.

och jim: du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. jag önskar att vi kunde spola tillbaka tiden och att det aldrig tog slut. jag vill inte lämna dig, det är det sista jag vill, men det är det du vill och det accepterar jag. jag hoppas vi kan fortsätta vara vänner, men inte just nu. jag klarar det inte. jag måste komma över dig först. och det kan ta tid, för du betyder så himla mycket för mig! jag älskar dig.

fan att allt ska bli åt helvete alltid. jag orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: Tobias

jag vet att du kommer klara det även om det kommer göra ont. hoppas allt löser sig och blir bra!

2009-05-22 @ 01:21:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Neeej!!! vad ledsen jag blir. Jag trodde det var så bra. Jag har ju tröstat min kompis i tre veckor nu, men hon bara gråter och gråter. Igår städade vi hennes lägenhet sen följde hon med mig hem och sover på min soffa nu. Hon grät sig till sömns igår igen, och jag känner mig så maktlös. Usch vad kärleken kan vara grym. Känner så med dig min kära bloggvän. Massor av kramar till dig!

2009-05-22 @ 09:29:20
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Emma

Patricia hoppas du vet att jag finns hät för dig, det ska du veta kommer alltid finnas här för dig <3<3 Just nu vill jag bara träffa dig och trösta dig. Jag älskar dig överallt annat och det ska du veta.

2009-05-22 @ 12:41:40
Postat av: P a t r i c i a

emma: tack gumman <3 du betyder så otroligt mycket! det är fan att det skulle bli såhär. jag bara gråter och gråter, känns som hela världen rasar. skulle bara vilja spola tillbaka tiden och göra allt bra igen. det gör så in i helvete ont i hjärtat, det går inte att beskriva. det hade varit så mycket enklare om jag inte älskade honom, då hade det varit lätt att släppa taget. och att jag alltid måste klistra på det där falska leendet och låtsas att allt är bra, får komma tillbaka. allt hade precis blivit bra, jag hade hittat livsglädjen, jag hade något att kämpa för. och nu är allt borta. alla säger att jag är stark, och det är jag väl, efter allt jag har gått igenom. men jag vet inte hur stark jag är för att klara av det här. detta är miljoner gånger värre än allt annat jag varit med om. en del av mig fattas, jag har inte längre något att leva för.



fan för det här. jag vill bara spola tillbaka tiden... fan :(

2009-05-22 @ 17:43:14
URL: http://loverescueme.blogg.se/
Postat av: Du vet vem patricia

Jag älskar dig jag vet inte vad som flög i mig just nu är kl 00.18 eller 00.19 :p men jag kan inte sluta tänka på dig på något sätt och jaghåller fulständigt med dig jagönskar vi kunde spola tbx tiden jag skickar ett sms till dig nu och troligen kommer du att ingnonera det för jag har behandlat dig dåligt och allt är mitt fel... Aja sov söt

2009-05-23 @ 00:25:07
Postat av: P a t r i c i a

du vet vem patricia: alltså, snälla, jag ber dig jim, bestämd dig hur du vill ha det! jag orkar inte hålla på såhär längre, det får mig bara att må ännu sämre. och allt är inte ditt fel! sluta ta på dig all skuld, för jävelen!



om vi nu båda önskar att det gick att spola tillbaka tiden och göra allt bra, varför börjar vi iinte om på nytt? hör av dig när du tänkt ut hur du vill ha det! men jag väntar inte hur länge som helst.

2009-05-24 @ 13:03:31
URL: http://loverescueme.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Åh, det måste kännas jättejobbigt :( dock vet ju både du och jag att du är en an världens starkaste personer. Du klarar det här, det lovar jag! <3

2009-05-29 @ 11:18:35
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0